Podróżujący rodzice blogują

W nawiązaniu do niedawnego wpisu na temat podróżowania i aktywności z dzieckiem postanowiłem przygotować zestawienie blogujących rodziców, którzy podróżują ze swoimi dzieciakami. Okazuje się, że jest ich (nas) cholernie dużo. Przegląd zagości więc jako stały element Odjechanych. Dzisiaj pierwsza dziesiątka. Kolejność przypadkowa.

Zapraszamy do podsyłania kolejnych propozycji w komentarzach.

kasai.eu

Kasia, Marek i Malwina – sąsiedzi z osiedla, z Markiem miałem też okazję kiedyś pracować. Kilkadziesiąt krajów w dorobku, głównie Azja i Europa. Polecamy szczególnie relację z wyprawy do Omanu z kilkumiesięczną wtedy Malwiną. Pozytywnie zakręceni.

Mrowisko

Również sąsiedzi z osiedla. Chyba najbardziej ekstremalne podróżowanie z małymi dziećmi, jakie śledzimy. Wyprawy w ciemno, głównie na wschód od Europy. Blog do przeczytania (i pooglądania) od deski do deski. Warto.

Podróżniccy

Jeden z najpopularniejszych blogów podróżniczych. Od ładnych kilku miesięcy do Podróżnickich dołączyła córa, która właśnie zwiedza z rodzicami Argentynę. Bardzo dobrze prowadzony blog.

Podróże Ady

Ciekawa historia o tym, jak dziecko płynnie “wkleja się” w podróżniczy styl rodziców od pierwszych miesięcy życia. Sporo praktycznych informacji.

Tam Jedziemy

Kopalnia pomysłów na spędzanie czasu z dzieciakami. Podróże głównie po Polsce i za południową granicę. Mnóstwo przydatnych informacji. Idealna baza inspiracji dla tych, którzy weekendy spędzają
z dziećmi przed telewizorem twierdząc, że brak urlopu albo ograniczenia finansowe są przeszkodą w podróżowaniu.

FrAntki Wędrowniczki

Kolejny blog dokumentujący podróże po Polsce. Szczególnie polecamy mieszkańcom województwa śląskiego. Poza informacjami turystycznymi spora dawka pomysłów na spędzanie czasu z dzieciakami.

Tup Tam

Justyna, Wojtek i Hania – kolejne rodzina, która nie boi się odkrywania najodleglejszych zakątków z dzieckiem na ręku. Ich fotorelacje robią wrażenie. Polecamy!

Mary w plecaku

Bardzo mądry blog, nie tylko o podróżowaniu. Spora dawka innego spojrzenia na świat, wychowanie, podróże i życie jako takie. Chcecie wiedzieć, co siedzi w głowie małego podróżnika? Zapraszamy do lektury.

Gdzie jest Maluch?

Fantastyczna podróżująca rodzina. Też chcielibyśmy pokazać Kubę dzieciakom. Dużo praktycznych informacji, ciekawe zdjęcia.

Osiem stóp

Rodzina, której styl podróżowania bardzo nam się podoba. Szczególnie w temacie podróżowania z dzieciakami. Masa ciekawych zdjęć, informacji praktycznych.

Sponsorem akcji Aktywni Rodzice jest producent wózków dziecięcych marki X-Lander. Zgodnie z zasadami współpracy sponsor nie ingeruje w treść wpisów - przedstawiają one niezależne zdanie Odjechanych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powiadom o komentarzach:

1. I ja pięknie dziękuję, nie spodziewałam się takiego wyróżnienia :)) I dziękuję za inspiracje czytelnicze bo nie wszystkie blogi z listy znam. Pozdrawiamy serdecznie wszystkich :)

2. Fajne zestawienie :) Kilka blogów nie jest mi znanych, więc pędzę poczytać. Zapraszamy również do nas – http://www.globtroterek.blogspot.com
    Podróżujemy po Europie z naszym kilkuletnim synkiem – Globtroterkiem :) Każdy nasz wyjazd to okazja do świetnej, rodzinnej zabawy m.in. szukaliśmy przyjaciół rybki Gucia w Barcelonie, graliśmy w grę miejską w Rzymie, uczyliśmy się czytać na Capri, poznawaliśmy kolory w Keukenhof, ozdabialiśmy łąkę Byczka Fernando w Sewilli, próbowaliśmy lokalnych smaków w Rovinj, Provins i Rondzie, zwiedzaliśmy Paryż śladami agenta Złomka. Zapraszam!

3. Dzięki za wstawienie nas na listę :) Cieszę się, że do nas czasem zaglądacie, bo my do Was tak :)
    Ze zdumieniem dowiadujemy się co chwila ile jest podróżujących rodziców całkiem blisko nas. I tu okazuje się, że odjechani też są całkiem blisko, a nawet bardzo blisko. Pozdrawiamy serdecznie z Wieliczki!

4. Dziękujemy bardzo za dodanie do listy :)
    Jaki ten świat mały…skoro jesteście sasiadami Kasi i Marka to do nas rzut beretem przez łakę ;-) Więc prędzej czy później się poznamy! A do nas dołączyła Marianka, więc rośnie kolejna mała podrózniczka. Pozdrowienia, szczególne dla soni oczywiście :)

5. Czekamy na kolejne odsłony! Tak dobrze jest się utwierdzać w przekonaniu, że nie tylko my tak ciągamy naszą Jadzię po świecie ;) Pozdrowienia!